Gemlik implant

Gemlik İmplant

Gemlik implant tedavisi ve implant fiyatları için  (0224) 513 80 30 numaralı telefondan arayarak bilgi alabilirsiniz.  Diş hekimi Uğur Kaya

Çene kemiğine titanyum vidalar yerleştirilerek uygulanan diş implantı aslında çeşitli nedenlerle kaybedilen dişlerin yerine konması amacıyla yerleştirilen yapay diş köküdür.kısmi dişsiz veya ağızda hiç diş olmayan durumlarda uygulanabilen implant tedavisi çevre dişlerin kesilmesinin önlenmesi,uygulandığı bölgedeki çene kemiği erimesinin engellenmesi,tam dişsiz hastalarda damakların tutuculuğu ve stabiletesinin sağlanması vb avantajlara sahiptir.

Gemlik’te İmplant

KİMLERE UYGULANAMAZ
Baş ve boyun bölgelerinden daha önceden radyoterapi tedavisi görmüş kişiler – Kemik gelişimi veya büyümesi artık tamamlamamış olan kişilere de implant uygulanmamaktadır. – Her sağlık alanında karşımıza çıkan sigara kullanım etkeni implant uygulamasında da geçerlidir, sigara kullanımı ağızdaki yara iyileşimini geciktirip baskıladığından dolayı maalesef ki çok fazla sigara tüketen kişilere de implant uygulaması önerilmemektedir. – Diyabet, yüksek tansiyon, hemofili, otoimmun gibi sistemik hastalıklara sahip hastalarda eğer bu hastalıklar ilgili uzman doktorun kontrolü altında değilse ve implant tedavisi yapılması için gerekli şartlar sağlanmadıysa

İMPLANT TEDAVİSİ KİMLERE UYGULANABİLİR
Yukarda saydığımız kategorilere girmeyen yeterli kemik dokusu ve dişeti sağlığı bulunan her hastaya güvenle yapılabilir

GELENEKSEL PROTEZLER Mİ İMPLANT DESTEKLİ PROTEZLER Mİ
implant öncelikle diş kökünü tatlit ettiğinden dolayı hastaya kendi dişine en yakın deneyimi verir.ayrıca hastanın kendi dişlerinin kesilmemesi,impalnt yapılan bölgedeki kemik erimesinin engellenmesi,total dişsiz hastalarda damak tutuculuğunun arttırılması gibi avantajları vardır ki bu avantajlar geleneksel protezlerde sağlanamaz. bu yüzden implant destekli protezler geleneksel protezlere göre hasta açısından daha konforlu ve yararlıdır.

İmplant tedavisi nasıl yapılır?

Gemlik İmplant diş tedavisi : İmplant diş tedavisi diş hekiminin uygun gördüğü sayıda uygun gördüğü yerlere genellikle  lokal anestezi altında yapılır.

İmplant tedavisinde ilk olarak diş hekimi çıplak gözle bakarak ardından radyolojik görüntüyü değerlendirir kendi kafasında planlamayı ve tedaviyi oluşturduktan sonra hastaya konuyla ilgili bilgi verir. hasta tedaviyi kabul ettikten ve randevu oluşturulduktan sonra  diş hekiminin uygun gördüğü şekilde minör cerrahi girişim yapılır.

Hastaların korktuğu gibi ağrılı ve çok zor bir işlem değildir, hastanın çekeceği en büyük ağrı lokal anestezi sırasındaki ağrıdır. Hasta eğer doktor tavsiyesini dinlerde minimum şişlik, minimum morluk ve minimum ağrıyla süreci atlatır. Hasta onu diş hekimine gitmek zorunda bıraktıran ağrıyla karşılaştırdığında neredeyse hiç ağrı çekmez.

implant yapımında ameliyattan 5 ila 7 gün sonra dikişler alınır sonra 3 veya 4 ay sonra protez dişin yapım aşamasına geçilir.

Gemlik’te implant tedavisi ve implant diş

Gemlik İmplant Diş Hekimi Uğur Kaya

Telefon: (0224) 513 80 30

Adres: Doktor Ziya Kaya Mahallesi Gazhane Caddesi Kafoğlu Apartmanı No:57  Gemlik Bursa